Uncategorized

– og nogle kommuner/affaldsselskaber gør det ekstra godt!

Dansk Benchmark For Kundeoplevelse, Affald & Genbrug – er navnet på en dugfrisk kundeundersøgelse, som giver et øjebliksbillede af, hvordan danske borgere bedømmer deres kommune/affaldsselskab på spørgsmål relateret til affald og genbrug, såsom håndtering af storskrald, dagrenovation, genbrugspladser, overordnet kundetilfredshed og omdømme.

Undersøgelsen bygger på svar fra 5.000 borgere i ugerne 17-20, 2020.

Kunderne (borgerne) siger meget tydeligt, at det er vigtigt for dem, at deres kommune/affaldsselskab prioriterer bæredygtighed, miljø og klima, men også at de efterspørger meget mere fokus på dette område i fremtiden.

Resultater for kommuner/affaldsselskaber
Hvis du vil vide mere om undersøgelsen eller resultaterne er du meget velkommen til at kontakte os.

Kommuner/affaldsselskaber kan købe egen rapport, hvor resultatet benchmarkes med undersøgelsens hovedresultat. Vi offentliggør i rapporten kun de tre kommuner/affaldsselskaber, som ligger helt i top.

Kontakt FactFactory
Henrik Johan Nielsen, CEO
+45 61 70 66 11
hjn@factfactory.dk

Skriv et svar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment