Kundemålinger – kundeanalyser
Med en kundemåling får du svar på følgende centrale spørgsmål:
Hvor tilfredse og loyale er dine kunder?
Hvad er årsagen til deres svar?
Hvilke forhold skaber den aktuelle kundeloyalitet?
Hvad vil have størst effekt på kundeloyaliteten at forbedre?
Hvad er det præcis, kunderne sætter pris på?
Hvorfor vælger kunderne at handle hos dig?
Hvordan kan du lave mersalg?
Vi har stor erfaring i at gennemføre kundemålinger/kundeanalyser og kan dokumentere resultater på vegne af vore kunder.
Vi giver dig svar på, hvad der skaber øget tilfredshed og loyalitet i netop din virksomhed
Vores tilgang og nyeste metoder sikrer en dybde i analyserne, som er unik i forhold til traditionelle måder at gennemføre kundeanalyser.
En kundenalyse kan dokumentere kundernes opfattelse af en lang række faktorer som f.eks: tilbøjlighed til genkøb og tilbøjlighed til at anbefale virksomheden, vurdering af ydelser og service, og kundens tilfredshed.
Med kundeanalyser kan man således få et billede af, præcist hvor der skal sættes ind for at skabe bedre kunderelationer. Dette er uhyre vigtigt, da det f.eks. ofte er svært at få en mistet kunde tilbage. Med en kundemåling/kundeanalyse skabes der et godt grundlag for at vurdere kundes adfærd på sigt.
Uforpligtende
samtale

Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os. Vi er altid klar til en uforpligtende samtale eller et møde om dine udfordringer. +45 61 70 66 11
BAUHAUS LYTTER TIL KUNDERNE
Løbende kundemålinger skærper fokus på kundeservice og salgsadfærd.
udpluk af vores kunder











